HTML

a farmok, ahol élek

csak 3 hónap volt, de legalább nagyon messze. Ausztrália megváltoztatott. aztán hazajöttem, és azt hittem, elvesztettem, amit megtaláltam. pedig nem.

Friss topikok

mégis itt

eltemetve a normálisba

gluténmentes valóságba

alkoholba fojtott imádságban

lelkem kéri, könyörög

kímélj meg a moráltól, metériától

unom, megöl, kínlódok, szenvedek

végre engedj át, engedj élni

álnok, unalmas Én

suhanna a változó, játékos izgalomba, keresztül a földtekén

 

bárhova.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://afarmokaholelek.blog.hu/api/trackback/id/tr247075449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása