HTML

a farmok, ahol élek

csak 3 hónap volt, de legalább nagyon messze. Ausztrália megváltoztatott. aztán hazajöttem, és azt hittem, elvesztettem, amit megtaláltam. pedig nem.

Friss topikok

na jó, ez a cím kicsit erős, de eszembe jutott, és le kellett írnom. i'm not shocked at all.

ami volt a héten eddig:

- Jo megjavította a lakótársa bicaját => lett járművem!

- bukósisakban (!) tekerve mentünk városnézésre. első állomásunk egy bicikliszervíz volt, ahol megjavították az első féket, amit Jo akkor tett tönkre, mikor kicserélte a belsőt az első kerékben.

- átbicajoztunk a Harbour hídon, elég fárasztó túra volt, dimbes-dombos egy város ez! egy hős vagyok.

sightseeing.JPG

-  bementünk a vidámparkba a túloldalon, nagyon élveztem! persze Jo is.:)

lunapark.JPG

- felavattam a futócipőmet, ebben a parkban, ami nagyon közel van hozzánk, és újra elkezdtem tornázni. juhú!

- ittam 2012-es bort, de sajnos nem volt jó választás. de nem maga az évjárat volt a gond.

- megnéztem a Royal Botanic Gardent, ahol nem csak elképesztő növények és madarak vannak, de az ország történelmével is megismerkedhet a kedves látogató, és megtudhatja, ki volt Bennelong.


botanical.JPG

- voltunk az Opera Barban (come together right now and sign your name across my heart beardy man! haha.)

operabar.JPG

7-én megyek Cairnsbe, az első farmra! addig meg: holnap megnézem az Oxford streetet (a melegek utcáját), és elvileg megyünk holnap este is valahová. szombaton Coogee to Bondi walk, vasárnap-hétfő Thirroul, azaz meglátogatom Katát. amúgy dolgozom, élvezem a látványt, a pálmafákat, a levegőt, azt, hogy nincs büdös, jók a bicikliutak, és persze imádom a Tim Tam-et.

update: a tanulság lemaradt. és egyikőtök sem szólt, ejnye! ezért most kettő is lesz.

1. ami körülötted van, azt magadnak csinálod.

2. futás közben nem jó olyan zenét hallgatni, ami megríkat, a könnyek ugyanis zavarnak a szabad kilátásban, így megnehezítik az előrehaladást.

Címkék: sydney botanical garden opera bar luna park

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://afarmokaholelek.blog.hu/api/trackback/id/tr844806484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

l_ll_ 2012.09.27. 20:59:56

tök jó az első kép hangulata, azt a fát pedig imádom! :)

róz 2012.09.27. 23:31:19

@l_ll_: ugye? az a fa elképesztő!:) nagyontitkoshúg!:)
süti beállítások módosítása