HTML

a farmok, ahol élek

csak 3 hónap volt, de legalább nagyon messze. Ausztrália megváltoztatott. aztán hazajöttem, és azt hittem, elvesztettem, amit megtaláltam. pedig nem.

Friss topikok

szerintem kimaradt a tavasz, pedig az a kedvencem.

szerintem azért megbirkózom a nyárral is.

szerintem most végre összejön az a test.

szerintem óriási dolog, hogy végre körbe tudom futni a vérmezőt séta és megállás nélkül.

szerintem egyre ijesztőbb itt.

szerintem kár, hogy bizonyos emberek oly' távol élnek tőlem, és csak ritkán találkozhatok velük.

mindenki.jpg

bori, vica, sári, ami

szerintem nem jutok ki nyáron indonéziába.

szerintem városban nem jó kutyát tartani.

szerintem egyáltalán nem jó állatot tartani, szabadságkorlátozás.

szerintem a 2014-es tomorrowland helyett a spórolást választom, pedig nagyon szeretnék csencsivel meg liával ott lenni:

szerintem jobban kéne bíznom egyesekben, de vannak, akikben például kevésbé, sokkal kevésbé.

szerintem ez a szám kurvajó, húg mutatta:

szerintem vérgeciség azt mondani valakinek, akiről tudod, hogyan érez irántad, és azt is, hogy ez nem kölcsönös, hogy szereted, és együtt fogtok megöregedni.

szerintem faszság egy hazug ember szavára bármit is adni.

szerintem félkarú a nagyfejű sánta kutya a vakok közt.

szerintem kínosan ironikus, hogy aznap, mikor kirakom ezt a laptopomon háttérképnek, hogy mantrázzam minden nap, mert akkor valóra válik, szembejön az, akire vonatkozik:

elfogadom.jpgmantra

szerintem nem is akarok többé szerelmes lenni, csak rossz emlékeim vannak.

szerintem pedig lehet engem szeretni, szóval nem is értem.

szerintem lehetnének értelmes koncertek ebben a városban.

szerintem az új nadrágom ultramenő:

naci.jpginnen van

szerintem fura, hogy soha senki nem ismer meg, ennyire nem nézhetek ki másképp minden alkalommal.

szerintem iszonyúan jófej barátaim vannak, hogy képesek kivárni, hogy este 10-kor végre lelépjek itthonról, hogy aztán szülinapi meglepetésként berendezzék az erkélyemet:

erkely.jpgköszi zsófi, tomi, esz! és húgnak, is, aki a kis segéd volt.:)

szerintem most végre megoldottam, kigondoltam az életemet.

szerintem most, hogy végre elhatároztam magam, össze is jön, amit eldöntöttem.

szerintem végre, először életemben lesz egy jól fizető munkám.

szerintem tehetséges vagyok és mindent megoldok, jöhetnek az új feladatok.

szerintem félre fogok tudni tenni annyit, hogy aztán nyugodt szívvel állhassak tovább.

szerintem az instantban a zene és a közönség is szörnyű, a tapéta viszont elég menő:

instant.jpgami, cami, *

szerintem próbáljátok ki a csalánteát, jó hatással van a szervezetre.

szerintem nem lehet elégszer elmondani: ha tehetitek, adjatok egyet ajándékba.

szerintem jobban magamévá kéne tennem azokat a gondolatokat, amiket ez az ember oszt meg velünk:

feldmar.jpgfeldmár andrás

szerintem tetováltatni jó:

revolution.jpgköszönöm, kata!

szerintem szomorú ezt így látni, pedig sajnos néha már hajlok rá:

nolove.jpg

by bozzay cs.

szerintem, ha szeretnétek varratni, keressétek meg a legjobbat, urbán katát, amíg még ebben a remekbe szabott országban van.

szerintem szeretek káromkodni.

szerintem nagyon nehéz újra és újra összekaparni magamat a padlóról.

szerintem borzasztó, hogy már nem tudok lelkesíteni és reményt adni.

szerintem döntsd el, mit akarsz, utána beszélj.

szerintem a férfiakat (persze nem mindet) érthetetlenül szexivé teszi a gitár és a mikrofonállvány, de csak a kettő egyszerre:

caleb1.jpgcaleb followill

szerintem vegye már meg végre valaki a fishing on orfű bérletemet, mert nekem véletlenül kettő lett.

szerintem a medve jó kis élőlény: hogyha álmos, alszik, de ha nem, nem.

szerintem mindenki kapja be.:)

Címkék: Budapest

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://afarmokaholelek.blog.hu/api/trackback/id/tr715281090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása